Groots nachtevent op 16 september bij Saturn Wilrijk voor de lancering van GTA V

Vrijdag 13 september 2013 — Vijfde titel van populair videospel Grand Theft Auto te koop vanaf middernacht

Wilrijk, 13 september 2013 – De fervente gamer kijkt al geruime tijd uit naar dinsdag 17 september. De verkoop van de nieuwste titel van het razend populaire videospel Grand Theft Auto wordt dan gelanceerd. Saturn Wilrijk laat de echte fans geen minuut te lang wachten. Tijdens een prestigieuze nachtopening met tal van randanimatie, zal GTA V er vanaf middernacht over de toonbank gaan.

De verkoop van de vijfde titel van Grand Theft Auto start officieel op dinsdag 17 augustus. Bij Saturn Wilrijk zal het spel al in de vroegste uurtjes te verkrijgen zijn. Vanaf middernacht zwaait de winkel zijn deuren open. De gamers worden op maandagavond 16 september vanaf 22 uur verwacht aan de Boomsesteenweg, voor een heus evenement in de sfeer van het beroemde videospel.

DJ’s, tuning en mountainbike show

De GTA-fans zullen vanaf 24 uur stipt worden binnengelaten in de winkel. Om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken, zal de parking omgebouwd worden in een decor dat dicht aanleunt bij dat van het GTA-spel: een tuning show en het Britse ‘Savage Skills’ mountainbike stunt team voorzien de nodig randanimatie. DJ’s zorgen ondertussen voor de juiste sfeer.

Eén jaar lang gratis games

Enkele dagen voor het evenement organiseert Saturn Wilrijk een wedstrijd via zijn Facebookpagina. De vijf winnaars van deze wedstrijd zullen tijdens de nachtopening, exclusief en nog voor de verkoop is gestart, GTA V mogen komen testen in de winkel. Daarnaast mogen zij gedurende één jaar maandelijks een gratis videospel komen kiezen bij Saturn in Wilrijk. Ook op de parking wordt nog één jaar gratis games weggeschonken.

Praktisch

Nachtopening Saturn Wilrijk
maandagavond 16 september, vanaf 22 uur
Saturn, Boomsesteenweg, Wilrijk
Speciale ingang voor de pers voorzien (volg de pijltjes). De verkoop van het spel start om middernacht. De winnaars mogen het spel vanaf 22 uur in avant-première spelen, in de winkel.

Over Saturn

Saturn is de meest innoverende elektronicaketen van de Duitse holding Media-Saturn GmbH. Het concept berust op drie pijlers: innovatie, een ruim assortiment van kwaliteitsproducten en de garantie van de laagste prijzen. Elke winkel is een zelfstandige entiteit, waarvan de directeur mede-eigenaar is. Samen met zijn team is hij verantwoordelijk voor het prijsbeleid, het productassortiment en de marketing. Dankzij deze structuur kan het aanbod van elke winkel worden aangepast aan de behoeften en verwachtingen van de plaatselijke klanten. In België zijn er momenteel 5 winkels van Saturn: in Wilrijk, Antwerpen Stadsfeestzaal, Brugge, Kortrijk en Luik.

GTAV TV60 MULTI UK 720

Grand Theft Auto V Official Gameplay Video