MediaMarkt duikt de zomer in met tropische aanbiedingen

Sla deze zomer je (zonne)slag bij MediaMarkt

- MediaMarkt trapt de zomer af met zijn gloednieuwe campagne “de Zonnekloppers”. We zullen deze zomer immers allemaal meer tijd in onze eigen tuin doorbrengen, maar wie zegt dat dat saai moet zijn? Consumenten die uitkeken naar de start van de zomersolden om een nieuwe speaker, een fototoestel of diepvriezer te kopen, zagen hun plannen in het water vallen door het uitstel van de soldenperiode naar 1 augustus. Voor hen lanceert MediaMarkt nu “de Zonnekloppers”: consumenten hoeven niet te wachten tot augustus om hun (zonne)slag te slaan bij MediaMarkt. De campagne met zomerse promo’s loopt tot 26 juli, in de winkels en online.

Tropische promo’s aan de start van de zomer

De solden zijn traditioneel het hoogseizoen voor MediaMarkt-klanten. Het aanbieden van de beste en scherpste deals zit namelijk in het DNA van de elektronicaketen. Consumenten plannen hun aankopen dus speciaal in de soldenperiode om van die extra kortingen te genieten. Het uitstel van de soldenperiode tot augustus zette dan ook een flinke domper op de start van de zomer. Daarom lanceert MediaMarkt zijn gloednieuwe campagne “de Zonnekloppers”.

Elk jaar kijken consumenten reikhalzend uit naar de soldenperiode om hun slag te slaan met onze scherpe deals. We merkten dat het uitstel van de zomersolden door COVID-19 voor veel van onze klanten een grote teleurstelling was. Met “de Zonnekloppers” willen we hen de kans bieden hun zomer toch af te trappen met mooie deals! Want wie zegt dat een zomer in onze eigen hof saai moet zijn?!” zegt Janick De Saedeleer, woordvoerster van Mediamarkt België.

Uitzonderlijke kortingen tijdens de hele maand juli

De campagne loopt van nu tot 26 juli, met uitzonderlijke “Zonnekloppers”-kortingen op onder andere computers, multimedia, entertainment, verzorging en zelf groot elektro, in de winkels en online. Zo kunnen consumenten die de drukte nog even willen vermijden ook op de website van MediaMarkt terecht om in alle rust op zoek te gaan naar de beste zomerse deal. Bekijk alle zomerse aanbiedingen hier.

In augustus kunnen consumenten uiteraard ook terecht bij MediaMarkt voor de klassieke solden. De elektronicaketen biedt dan zijn bekende scherpe kortingen op nog meer producten. ​

Eveline De Ridder

MediaMarkt is de grootste elektronicaketen van Europa en is sinds 1999 actief in Nederland met momenteel 55 winkels. Inmiddels zijn er in België 22 winkels. In totaal is de winkelketen met zo’n 1000 winkels actief in 11 Europese landen.