MediaMarkt in Brussel nu ook thuisbasis van één van Europa’s grootste JBL shop-in-shops

MediaMarkt en JBL bieden muziekliefhebbers samen een unieke beleving.

Brussel, 22 december 2022 - JBL, het merk dat al meer dan zeventig jaar pionier is op het vlak van geluidstechnologie voor professionals en consumenten, slaat nu de handen in elkaar met MediaMarkt, de marktleider in retail-elektronica. De winkel van MediaMarkt in de Brusselse Nieuwstraat is sinds begin november namelijk ook de thuisbasis van één van de grootste JBL shop-in-shops van Europa. Consumenten kunnen zich daar onderdompelen in een groot assortiment aan JBL producten en er een bijzondere muziekervaring beleven.

"Dit is uniek voor JBL en MediaMarkt. Met een oppervlakte van 40m² is deze JBL shop-in-shop één van de grootste van Europa en we zijn er trots op om als eerste MediaMarkt deze JBL ervaring aan klanten te kunnen aanbieden. Onze klanten kunnen er een groot assortiment van meer dan 150 JBL producten terugvinden en uittesten, variërend van hoofdtelefoons, draagbare luidsprekers tot partyboxen. We merken nu al dat we hiermee de wens van veel klanten vervullen. Niet alleen onze vaste klanten, maar ook mensen die nog nooit bij ons zijn geweest uit de wijde omgeving van Brussel komen speciaal voor deze ervaring. Sinds de opening in november zien we dan ook al een sterke stijging van de omzet van JBL producten," zegt Manuel Bernardi, Chief Customer Officer MediaMarkt Nieuwstraat Brussel.

Het nu al grote succes van deze samenwerking zal naar verwachting leiden tot een uitbreiding van dit concept naar andere MediaMarkt-vestigingen.

"We verwachten dat het succes van dit concept zal bijdragen aan een uitrol binnen andere filialen. De JBL ervaring zoals hier gepresenteerd past bij MediaMarkt. Ook bij ons gaat het niet alleen om de producten, maar eveneens om persoonlijk en deskundig advies dat het kopen van elektronica tot een belevenis maakt. Deze unieke JBL omgeving binnen MediaMarkt in combinatie met de aanwezigheid van experts maken ook hier dat het merk JBL tot leven komt."

Noot voor de redactie (niet voor publicatie):

Voor meer informatie over bovenstaande bericht, het aanvragen van een interview met Manuel Bernardi, kunt u contact opnemen met Florence Baekelandt op (+32) 02 738 06 20 of per mail: [email protected]. Uiteraard heten we u ook van harte welkom in MediaMarkt Brussel.

Adres: MediaMarkt Nieuwstraat 111-123, 1000 Brussel