MediaMarkt pakt uit met nieuwe stunt: naar de elektronicazaak om een wagen te leasen

Wie volgende week een bezoekje brengt aan een MediaMarkt winkel zal er niet alleen het klassieke elektronica-aanbod terugvinden maar ook twee Nissan wagens, een Nissan Micra en een Nissan Qashqai SUV. Vanaf maandag 3 december geven MediaMarkt en Justlease bezoekers een hele week de kans om een private leasing aan te gaan voor een van deze modellen. Wagens in een elektronicawinkel? Het is inderdaad weer een gekke stunt van MediaMarkt, maar wel eentje die in het verleden al een enorm succes kende.

Klanten verwennen met innovatieve acties

Retail is een uitdagende sector en consumenten zijn steeds op zoek naar vernieuwing. MediaMarkt is zich hier sterk van bewust en wil dan ook blijven uitpakken met innoverende aanbiedingen voor haar klanten. Dat de verrassende combinatie van elektronica en leasing wagens een succesformule is, toonde MediaMarkt drie jaar geleden al toen het in 2015 een gelijkaardige actie opstartte met een Opel Corsa. In een mum van tijd gingen er 1300 exemplaren de deur uit.

Deze keer hebben klanten, van maandag 3 december tot zaterdag 8 december, dus de keuze tussen twee blitse Nissan modellen: de compacte en efficiënte Nissan Micra of de robuustere Nissan Qashqai SUV. De leasing komt bovendien met een brede waaier aan opties zodat de wagen volledig aansluit op de wensen van de klant. Online op www.MediaMarkt.be gaat de actie nog langer door, namelijk tot en met 30 december. Een nieuwe auto net voor het nieuwe jaar dus.

Autolease, ook voor particulieren

MediaMarkt gaat ditmaal in zee met Justlease, een leasingmaatschappij met de ambitie om autoleasing bereikbaar te maken voor particulieren, een missie waar ook MediaMarkt zich volledig in vindt. Justlease biedt de Nissan Micra Accenta dan ook aan vanaf €199,- per maand en de Qashqai Accenta vanaf €299,- per maand met een looptijd van 48 maanden.

Janick De Saedeleer

Woordvoerster, Media Markt

MediaMarkt is de grootste elektronicaketen van Europa en is sinds 1999 actief in Nederland met momenteel 55 winkels. Inmiddels zijn er in België 22 winkels. In totaal is de winkelketen met zo’n 1000 winkels actief in 11 Europese landen.