MediaMarkt schrijft verjaardagsbrieven voor ‘schrikkelkinderen’

Wie verjaart op 29 februari en lid is van de MediaMarkt-club, de grootste fans van de elektronicaketen, wordt dit jaar extra in de watten gelegd. Deze jarigen krijgen binnenkort namelijk een handgeschreven verjaardagskaart in de brievenbus. De 2.500 zogenaamde ‘schrikkelkinderen’ hebben vier jaar moeten wachten op een felicitatie. Daarom vindt MediaMarkt dat zij dit jaar een extra attentie verdienen.

De MediaMarkt Club is niet zomaar een klein onderonsje van enkele fans, maar telt maar liefst 4 miljoen leden en dat voor België alleen. Ze worden uitgenodigd voor lokale events, krijgen exclusieve aanbiedingen, extra lange omruilgaranties, nieuwsbrieven én een verrassing op hun verjaardag.

In veel gevallen zelfs met een klein geschenk zoals een kortingsbon. Altijd mooi meegenomen.

Een persoonlijke en handgeschreven attentie

Maar de leden die op 29 februari zijn geboren, hebben vier jaar op zo’n attentie moeten wachten. Omdat MediaMarkt hen extra wil feliciteren én graag sorry wil zeggen voor al die jaren ‘vergetelheid’, versturen ze dit jaar een handgeschreven verjaardagsboodschap naar hun schrikkelkinderen.

“2.500 van onze leden bleven de afgelopen jaren in de kou staan.  Dat willen we nu goedmaken”, zegt woordvoerster van MediaMarkt Janick De Saedeleer.

Mederwerkers komen mee schrijven

Hiervoor schakelt MediaMarkt graag haar eigen medewerkers in. Het deed immers een oproep om samen met de collega’s het mooiste schoonschrift boven te halen.

Janick De Saedeleer: “In totaal daagde een vijftigtal medewerkers op, gaande van sales, marketing, HR tot zelfs het management.  Een groot succes dus. Hopelijk zijn onze leden blij met de attentie. Zij krijgen naast de handgeschreven boodschap een mooie kortingsbon in de bus.”

Wie lid wil worden van de MediaMarkt Club, kan zich inschrijven op de website, bellen naar de klantendienst of langsgaan bij een MediaMarkt-filiaal. Het lidmaatschap is gratis.

Janick De Saedeleer

Media Markt